18 bast for the win

Hah, hellooo!
 Ett tag sen nu, livet har varit upp&ner och sommarlovet börjat!
Jag har även fyllt 18, vilket kanske inte kändes särskilt stort & jag har inte gått ut för att dansa heller, haha.
MEEEN dagen var jättefin, var med Allis & Carl en stund, fick present från en gammal klasskamrat (blev superglad, helt överraskad!) och på kvällen blev det restaurang besök med lite av släkten typ! Supermysig dag helt enkelt & när jag kom hem så sa jag hejdå till IdaR, som ni är i San Francisco (tog "farväl" dagen efter också eftersom flyget blev inställt, haha). Kolla in hennes blogg här, hon bloggar varje dag om hennes resa - superkul!
När jag sedan kom hem ville jag inte sova, utan bara vara kvar i min fina bubbla som liv.
Jag fick dessutom många fina presenter, som kommer fram på bild senare i inlägget haha. Bilderna som jag har tagit är med min alldeles nya kamera som jag fick i födelsedagspresent & den är superfin och jag kommer använda den såhääääääär mycket!
På måndagen träffades jag & Julia, drog till Mobilia för att använda mitt presentkort där. Hitta fina grejer som också kommer på bild senare...böcker är min drog också, så självklart att det finns en bokhandel på Mobilia..det blev fyra böcker till slut.
På kvällen valde Julia att bjuda på bio & restaurangbesök som present till mig - åh, så sjukt kul & trevligt, och allt det där. Vi såg The Bling Ring, vilket inte var den bästa filmen men då fick vi sett den i alla fall haha!
Maten var god på Casa Mia, och tack ännu en gång till fina Julia!
Så mitt 18årsfirande var jättekul & lyckat, verkligen!
Idag kom även kusinerna & mormor för att fira mig med lite grillat och sedan glasstårta. Riktigt fint att se kusinerna, alla har fullt upp & jag måste träffa Lovis snart igen för att ha lite sleepover innan jag själv drar till det stora landet, landet som är fyllt med möjligheter.
Aaaaaja, ska försöka uppdatera mycket bättre, särskilt nu innan jag sticker till USA - skriva av mina funderingar & förberedelser inför resan och så!
Puuuuusss.
 
Presenter;
 
Böckerna till mig själv från presentkortet, & egobild med en av de nya tröjorna wiie;
 

Kommentarer
Postat av: saga

Fin du är!

Svar: åh, tack du!
Rebecca Rebecca

2013-06-24 @ 11:36:26
URL: http://Chansey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0