för jag har varit lite duktig

Idag har jag i stort sätt inte gjort någonting, läst min bok & kollat på x antal Gleeavsnitt..
Vid halv tre kom farmor & hämta mig för att köra mig till Vellinge. Där skulle jag ta den sista Twinrixsprutan för detta året (tar snabbdosering, så jag har varit på vårdcentralen så sjukt många gånger den sista tiden & jag ska ta den allra sista twinrixsprutan om ungefär ett år)
Tur att farmor följde med in, jag har inte så stort förtroende för dom egentligen.
Men aja, jag fick min spruta & jag är skyddad för hepatit A & B numera! Haha, hörde hur farmor drog efter andan när hon körde in nålen för den åkte in så himla långt hah..
Jag själv är inte rädd för sprutor, inte farmor heller, för vi är riktiga tuffingar!
Men NU har jag ganska ont i armen, så ni får ändå tycka synd om mig...
Haha, jag gjorde precis ett alldeles för långt inlägg om sprutor.
Nu ska jag nog fortsätta kolla in några gleeavsnitt & sen läsa några kapitel ifrån min bok!
Måste vända rätt på dygnet, så ska försöka gå & lägga mig i tid - önska mig lycka till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0