midsommar 2013

Midsommar var i fredags & jag firade det med vänner&bekanta, wiiie.
Först var jag med min familj hos familjevänner, käka god mat & lekte lekar! Min tävlingsmänniska kom fram där bland lekarna...men vad tusan, ska man leka så ska man leka lika för alla.
Efter en trevlig stund där stack jag till Ida, där hon & hennes många vänner var, ja, vuxna som små - supermysigt!
Hade alltså jättetrevligt, och det är kul med så många människor med mycket skratt och leenden. Det är då jag trivs som bäst!
Pepp på livet! Wiiie.
Men jaaaa, fin midsommar & jag fick lite fina bilder på den också. &&& jag tänkte visa er tre utav dom, för jag är på det humöret - tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0