upptäcktsfärd

Tjobalo!
Dagarna utan inlägg rullar på, och jag gör likadant kan man väl säga.
Det mesta jag gör under dagarna är att läsa och kolla på Glee, i stort sätt. Vissa dagar jobbar jag också, men det är så små pass så det känns knappt lönt...tills man får lönen i slutet av månaden, heeeh. Kommer sitta fint med lön de sista dagarna i USA (det är alltså då jag får lönen för Juni månad, och jobbat har jag verkligen gjort under den här månaden).
Aja, läste ut Femtio nyanser av honom (50 shades of Grey) igår och jag var typ tvungen att kolla in första kapitlet för bok numero dos att lugna ner mig lite (måste påpeka att jag börja läsa den i tisdags förra veckan). Ska inhandlas när jag kommer hem, eller kanske på engelska...hmm.. Nu är mitt problem att bestämma vilken bok jag nu ska läsa...har så galet mycket att välja mellan.
I onsdags var jag i stan med de fina systrarna Lindsten! Emporia blev det och sen gick vi därifrån till Ikea, vilket inte är så långt (min ide dessutom så det var inte långt) men vi gick ändå liiite vilse, inte egentligen eftersom vi hela tiden såg Ikea-skylten. Men vi kom ut på en härlig äng i alla fall. Och den friska, regniga, luften fick vi på köpet!
Kul var det i alla fall, kvällen tillbringades hos Lindstens, vilket var MYSPYS.
Igår hände ingenting framtills natten, då jag snacka med Rasmus(son) på luffen, som fortfarande är i San Francisco. Också väldigt kul, och vi kom ännu en gång på att vi precis avsluter varann, jag åker typ tre dagar innan hon kommer hem. Himla tur det finns internet nuförtiden, haha.
Aaaaaja. Nu ska jag vrida mig runt i sängen för jag har så ont i magen.
Sätter kanske igång någon film sen, hihi - gött!
Tills vidare kommer en fin (men i galet dålig kvalité) bild på moi och Ida ifrån vår upptäcktsfärd i onsdags!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0