Dag 10 - Någonstans jag vill åka

Någonstans jag vill åka är delvis där jag ska i sommar! USA ska bli skitkul att se med egna ögon..längtar tusan!
Sen vill jag till Storbrittanien, så som Irland. Länder som verkar så härliga, och inte bara för att One Direction kommer därifrån. Jag vill se deras natur, deras kultur. Dricka te i teérnas egna land hade inte varit helfel, och det hade det inte varit att se London heller eller gröna Irland för den delen! Det är några resor jag bara måste göra innan jag dör, och helst medan jag är relativt ung, haha. Paris hade varit asnajs också, och eftersom min pappa vill se Egypten någongång vill jag åka dit med honom en vacker dag. Och jag vill gärna åka upp i landet och se hur annorlunda naturen är där jämfört med Malmö.
Jag vill se hela världen egentligen, jag vill åka jorden runt som min pappas kusin gjorde flera gånger om!
Om jag själv bara var gjord eller planterade träd av pengar...
 
Bild från Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0