Dag 11 - Vilka bloggar jag brukar läsa

Bloggarna jag alltid klickar in på (när jag väl klickar in på dom...har mina perioder) är;
  • Evelinas, hon är min kusin för det första men annars så tycker jag faktiskt att hon är intressant på riktigt..! Hon och hennes familj bor långt ifrån oss så det är väl en anledning till varför jag tycker det är kul att läsa...
  • Cecilias, även hon bor en bit ifrån mig, inte lika långt borta som Evelina men ändå. Får reda på massvis med grejer hela tiden, hehe, och det är nog därför hon har den privat (vilket får mig att känna mig speciell - att jag har tillgång till att läsa den).
  • Och sist men inte minst (eller är hon minst?) Vera haha, även om hon aldrig uppdaterar så kollar jag alltid. Mohahahaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj här har jag glömt att kommentera?!?!
Nåväl, fick ett gott skratt när du skrev "jag tycker faktiskt hon är intressant på riktigt"

Svar: hah, du är ju intressant...på riktigt!
Rebecca Rebecca

2013-01-06 @ 16:08:55
URL: http://www.eanderssson.blogg.se
Postat av: Louise

Tycker du kan börja läsa min också :)

Svar: Gör ju redan det! ;D
Rebecca Rebecca

2013-04-02 @ 13:32:21
URL: http://louisesorensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0