Dag 7 - En person som kommit mig närma på kort tid och varför

En person som kommit mig närma på kort tid och varför. 
En person jag kommit väldigt nära under det senaste åren är Vera Klingen.
Vi går i samma klass, och i början av gymnasiet trodde jag hon var alldeles för cool för mig, jag våga inte riktigt hälsa och så..särskilt med sina blåa hårtoppar & snygga stil.
Men under "Marching For Love"-konserten förra året stod vi bredvid varann bland altstämman, snackade vi, eller rättare sagt skrattade vi, en hel del tillsammans.
Det var väl då vi börja snacka "på riktigt" och märkte att vi var rätt lika, ganska mycket lika.
Hon är min bästa vän och oftast är det hon jag smsar eller snackar med om det är någonting, om jag inte tycker jag har stört henne för mycket.
Hon tycker nog att jag är jättestörig, i stort sätt hela tiden, och vi kan ha våra smågnabb men jag vet att det löser sig.
Vera är en av mina allra bästa vänner, hon är hon och jag älskar henne för det.
Tack för att du är bäst, och för att du finns!
 MINIBILDBOMB JAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0