Dag 9 - Mina tre favorit tv-serier

Mina tre favorit tv-serier måste nog vara...
  • Grey's Anatomy - underbar serie, kan inte få nog. Gaaah. Jag blir helt kär i både serien och karaktärerna...
  • Glee - ett program jag följde sjukt mycket ett tag, inte lika mycket längre dock..! När jag kollade på serien när jag var liiiite mindre än vad jag är nu så fick det faktiskt mig att känna mig helt okej. Att även om jag var lite annorlunda jämfört med andra ifrån min förra skola så var jag okej, och programmet gav mig inspiration att fortsätta sjunga!
  • Sex And The City - haha, självklart! Jag undrar vilken tjej som inte vill ha sitt liv som en av de tjejerna, alla är så olika men ändå ultrabra vänner. Det är typ så man vill ha det egentligen..!
Sååå..ja, det var väl det haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0