en söndagskväll

Ligger riktigt back när det gäller de där dagarna...ska försöka lägga upp några nu ikväll!
Jag har hunnit vara i Österrike, och stannat där en dag extra & nu är skolan i stort sätt över för den här terminen..! Jag ska bara skriva något till ensemblen, vilket kommer bli en utmaning, men det får gå!
Imorgon börjar jag inte förrän två heller, och då är det dans - min enda lektion för dagen. Imorgonkväll blir det sedan konsert i Paulikyrkan med gospelkören. Trevligt värre..!
Dessutom har jag gjort om mitt rum de senaste två veckorna, men nu är det klart och det är riktigt fint - jag är riktigt nöjd, måste få plats med alla grejer bara...
Taggade tjejer inför Österrike..!
Dagen då vi skulle åka hem...
Istället blev planet inställt, pågrund av snöstorm, men jag & Vera fick ett övernajs hotellrum (hah, som de andra i kören också fick) så det var fullt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0