ett tag sedan

& nu är det snart 2013.
Och imorgon blir det fest, fira att Marcus blev 18 i förrgår.
Förhoppningsvis blir det en fin kväll men just nu är känner jag inte att jag vill gå.
Inget mer jag tar här, men sen vill jag också säga att jag kommer fortsätta med "dagarna", men jag har ingen inspiration att skriva alls just nu. Väldigt sällan i alla fall, haha.
Fin julafton, annars, och fina mellandagar, inte för att jag har gjort särskilt mycket men jag har fått träffa Idixzz och det var meganajs, saknar dock henne lite redan igen nu... Sen har jag fixat min outfit för imorgon också, så det hoppas jag att jag blir nöjd med till imorgon!
Jag ska sova hur länge jag vill imorgon dessutom, ska göra allt för att bli pepp..!
Tills vidare ska jag peppa mig själv med film och kanske prova att ta på mig klänningen och fixa med lite tills imorgon!
Ha det fett bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0