dentjugoförstafebruaritjugohundratolv

Men tjeeeeeeeeena!
Sitter och skrattar sönder till Big Brother, haha.
Igår var jag med världens underbaraste Vera & hade en riktig tjockiskväll!
Under dagen käka vi China Box & sen på kvällen blev det var sin Ben&Jerry's. KALAS!
Vi kollade även en massa filmer; Step Up!, Fame och Moulin Rouge.
Sov där i natt, så under morgonen såg vi även Dumma mig, även fast vi båda somnade till den igen.
Det var i alla fall väldigt mysigt & trevligt - som alltid med Vera..!
Nu packar jag det sista, imorgon drar jag till varmare väder & jag ska sola som bara tusan, äta gott, ha det AWESOME och bara leva livet.
Om jag överlever flygresan vill säga...
Men aja, kommer nog ett tidigt inlägg imorgon om hur nervös jag är & så jaop.
Annars så ska det bli överkul!
Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0