det finns saker jag saknar

Hellooooo.
Klockan här är runt elva & jag ska snart ut och sola.
Dock får jag sola min rygg eftersom jag är mycket brunare på framsidan av kroppen...
Aja, Evelina har gått och blivit magsjuk. Lagom kul kan jag medge.
Så nu saknar jag hemmet & vännerna hemma ännu mer - om det bara hade varit lika varmt och skönt där..
Så idag händer väl inte så mycket.. Jag hoppades på att gå ut och äta men det verkar ju inte gå så bra.
Nä, nu får jag sluta deppa & ha kul med alla andra på resan..!
Har dock lyssnat sönder Albin Gromers album redan på wimp & boken läste jag ut igår..!
Meeeeen ha det bra (bli inte magsjuk), & så kommer det säkert mer uppdatering senare!
Puuuuusssssen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0