kanske var det tur

Helluuuuu.
Helgen har som sagt varit jättebra.
Som jag berättat innan, så var jag hos Eva i torsdags & hade filmkväll med trevliga människor.
Sov över hos Vera, vilket även Jesper gjorde.
Så i fredags var jag hos Vera i stort sett hela dagen. Jag gick till bussen men sen ringde Veras mamma och sa att de skulle göra våfflor så då gick vi tillbaks. Kan verkligen inte säga nej till ett sådant alternativ!
Sen hämta min mamma mig hos henne, så fixade jag här hemma för att sen sticka till någon gala som Jensens gymnasium hade, Marcus var med att anordna den.
Erik var med, sen träffa jag Jesper och Vera där igen.
Igår sega jag hela dagen, gjorde ingenting jag borde gjort och blahablaha. På kvällen stack jag till Jocke & träffa Ida, Emma, Sebastian & då Jocke. När vi sedan skulle gå hem så gick jag & Ida en runda i byn och snacka en jäkla massa. Galet skönt att prata av sig ibland alltså, men det var mysigt.
Så det är väl så min helg. Idag har jag bara typ deppat & delat ut reklam. Nu ska jag läsa massa läxor innan jag ska lägga mig.
Aja, nu får jag ge min morsa datorn så hon kan göra det hon ska.
Vi höres!
Galet grym låt av favorit Jason. & sammarbetet är självklart med Oskar Linnros.
På Skavlan så var även Albin Gromer med och sjöng med. Alla toppfavoriter på samma scen, gaaaaaaaaaaaaaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0