Dag 3 - En viktig person i ditt liv

En viktig person i mitt liv.
Jag har många personer i mitt liv som är viktiga.
Min mamma, min mormor, vänner.
Sen finns det ju personer som har varit viktiga, men har suddats ut.
Men min mormor är en av mina förebilder. Hon är sjukt cool, och så har jag alltid sagt.
Om hon försvinner.. Så försvinner en del av mig.
Hon betyder galet mycket för mig och jag hade inte varit den personen jag är idag om jag inte hade haft henne i mitt liv.
Jag fick "bo" hos henne flera helger när jag var yngre, och när jag var sjuk (bland annat när jag var så utstött så jag var "sjuk" under dagarna) så bodde jag hos henne ett tag, om det bara var ett par dagar.
Hon är bäst helt enkelt.
Hela min familj är viktig för mig. De har lärt mig att det är bra att vara annorlunda, att man faktiskt är bra som man är. De älskar mig hur jag än klär mig, hur konstig jag än är.
De stöttar mig och det är jag oerhört glad över.
Så tack så sjukt mycket. Jag älskar er.

Älskade mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0