dentiondejanuaritjugohundratolv

Tjohej!
Första dagen i skolan efter lovet är avklarad & jag kan väl säga som så att jag kan knappt hålla mina ögon öppna.
Annars var det sjukt kul att träffa folk man inte träffat på länge.
Nu ska jag snart mumsa lite chocklad & kolla på lite film, systrarna i jeans går ju på trean strax.
Tråkblogg kommer detta vara nu eftersom det kommer bara stå om skolan, att jag är trött och om läxor (so sad, so true).
Men jag ska försöka med lite annat också..!
Jag hann åka in om Jägersro efter skolan också, så jag köpte en bok (som jag aldrig kommer hinna läsa, dock så typiskt mig).
Men aja, vi hörs.
Ben&Jerry's från igår som jag troligtvis kommer äta upp idag...!

Kommentarer
Postat av: Sannie

sjukt bra! :) spelar sönder hans musik! haha

Måste ta och se honom när han har spelning i London :)

2012-01-10 @ 21:54:09
URL: http://sannies.se
Postat av: Sannie

Mmm, jag såg det nu! Lite pissigt att han inte spelar i London, vilket han gjorde väldigt mycket innan. Han gick på samma skola som min pojkvän. Det är lite roligt :)

2012-01-10 @ 22:05:59
URL: http://sannies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0