feelings & thoughts

Jag har alltid gillat att skriva.
Och när jag skriver blir det oftast deppiga texter.
Men det är när jag mår dåligt (om kvällarna, till exempel) som jag får fram min inspiration.
Jag har fått kritik att jag bara skriver ganska sorgsna texter, & att jag ska "sluta vara så deppig".
Men det är min grej.
Kanske inte att vara deppig, utan att skriva.
Jag använder det som min egen medicin. När jag har skrivit av mig så mår jag plötsligt mycket bättre.
Detta är min blogg och om jag vill skriva så gör jag det.
Just nu vill jag skriva massa saker men inga ord finns där.
Därför kommer jag skriva när de väl kommer.
Så se mig inte som deppig, för det är jag inte om du träffar mig.
Det är min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0