poolhäng

Torsdag idag..
Himla soligt, så var för en gångs skull ute och sola. Svettades som en gris. Tror inte jag fick någon jättebränna men jag är nöjd ändå.
Hämtade jag även mina nya glasögon idag (jag kommer ju fortsätta med linserna men behövde ny styrka på glasögon också). & sen köpte jag böcker. Så jag måste börja läsa på riktigt nu känner jag...
Aja, kom hem och Marcus frågade om jag ville bada hos honom med Erik & det kändes ganska uppenbart..!
Jag har inte träffat dom på ett bra tag, så det var faktiskt skönt - både att prata med dom och att bada, hah.
Nu är det typ natt. & jag har rakat benen och duschat & smörjt in mig. Jag är så duktig! 
Men daaags att sova, godnatteeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0