varma skåneland

Hallllååååå!
Jag har inte skrivit något vettigt på ett bra tag känner jag just nu...
Men när man inte gör någonting så är det inget intressant att skriva om & när man gör grejs så hinner man inte med helt enkelt.
En aning jobbigt.
Aja, jag har hunnit jobba tre veckor under sommaren, sen stuckit till Värmland & sen bara slöat ungefär.
Nu när solen börjar dra igång på riktigt här i skåneland så är det övernajs!
Min lilla lillebror har även fyllt år idag så denna onsdagen har varit ganska svettig..
I fredags tog jag buss & tåg till Tomelilla och träffa mina fina halsflussinfekterade kusiner, vilket var supert!
Stanna där till lördagen, då vi stack först till Bo Ohlssons, sen vidare till Sjöbo där det var kusinträff för min pappa & alla hans kusiner (ja, hans syster då också självklart).
Där spendera vi hela dagen, natten & kom inte hem förrän i söndags igen.
Söndagskväll var vi dock inte hemma då heller, vi åt hemma hos vänner till familjen & då fick jag även med mig bland annat Oliver på reklamsutdelning, det jag hade kvar...!
Ja, så helgen har varit fullproppad, sen träffa jag fina Julia igår och nu ikväll träffa jag en de fina Idorna också.
Askalas om du frågar mig!
Aja, borde lägga mig nu..lite tumblr bara!
Gooooooodnattttt!

Kommentarer
Postat av: ida

amen palla så jävla snygg du ärrrrrrrrrr

Svar: meh! ska du sägaaaaaaaaa
Rebecca Rebecca

2012-07-28 @ 21:41:43
URL: http://idarasmusson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0