you never really can't fix a heart

Men halllåååååååå!
Har hänt en massa under de här två senaste dagarna känner jag..eller inte under dagen på fredagen men det blev bättre mot kvällen.
Jag var helt ensam hemma på fredagen, så på kvällen kom min fina kusin och vi hade supermysigt.
Igår var det lördag, men kändes som en söndag. Vilket är galet & inte bra, men jag mådde bra ändå!
Mötte upp Cissi i stan och sen stack vi till Västra Hamnen och satt med våra frapinos och snackade om en jäkla massa. När jag sen kom hem så träffa jag Ida och vi spendera kvällen tillsammans (haha, lät som något annat men...), vi kollade på våra favoritkillars konsert och mumsade popcorn, efter det blev det en hel del snack.
Så än så länge har min helg varit jättebra, jag har alltid roligt med de tjejerna!
Nu så känner jag att det hade varit jättemysigt att läsa i min bok..men varför det när det finns tumblr & sims? Det är väder till allt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0