födelsedag

Jag fyller faktiskt år idag, eller igår eftersom det inte är den 15de längre..
Är så sjukt nöjd med dagen, har hunnit med en hel del & jag har fått fina sms och grattisinlägg på facebook. Hihi, jag tycker om er ska ni veta!
Ikväll har jag umgåtts med mina närmsta och min underbara vän med Ida, vilket har gjort kvällen ännu bättre.
Det enda som suger är att Sverige inte vann matchen, & jag vet inte hur många gånger jag svor framför tvn...
Hah, aja, fick fina grejer - allt jag önskade mig faktiskt (låter mycket, men det var faktiskt bara tre grejs).
Borde egentligen sova nu, ska upp och hjälpa till på en kupp imorgon men istället ska jag nog spela sims en timme.
Aaaaaaaaaaaaaja, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0