if this world makes you crazy

Heeeeeeeeeeeejsan.
Överfin dag, må jag säga!
Det har varit supermysigt.
Ida kom hit vid ett, så vi gjorde pannkakor och hade allmänt jättetrevligt.
Sen gick vi ut en runda, tog med mig kameran så det blev lite foton.
Efter det så satte vi oss på deras trappa och fortsatte snacka & mysa i det fina vädret.
Hoppas det blir lika fint väder imorgon!
Nu så övar jag på låten jag ska sjunga om en vecka i skolan. Så jag tänkte påminna guldfisken Ida om det (om hon ens läser min blogg fortfarande), om hon kanske kunde höra av sig om hon kunde komma dit eller inte.
Hah, annars ska jag plugga matte - prov på fredag (&&& Glee, sen Grey's Anatomy och sist Big Brother!).
Aja. Börjar bli trött också, vilket är bra - så jag kommer i säng i tid.
Börjar dock inte förrän 12.10 imorgon, wiiiiiie!
Byeeeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0