nothing's fine, I'm torn

Heeeeeeeeeello!
Hade fullt upp igår, därav ingen bloggning. Försökte dock lägga upp något på morgonen från itelefonen men det gick sådär.
Efter skolan, där vi tog blovprov på naturvetenskapen.., fikade jag med Veris (vars blogg jag tycker ni får kolla in - ni kommer dö bara utav att se headern, SNYGG!) och hade det allmänt mysigt.
Kom hem vid halv nio och då tog jag det bara lugnt.
Nu är det dock lördag och jag ska snart fixa mig..!
Just nu kollar jag på "My Fake Fiance" på femman, hah.
Jag ska i alla fall till Trelleborg senare, med Ida och Carolina.
Ska nämligen träffa Idas klasskompisar (klasskompisar låter dock jätte töntigt...) där, grilla och antagligen ha det allmänt awesome!
Det ska bli spännande eftersom jag inte träffat dom innan, endast snackat lite på skype.
Haha, ja, men nuuuuu ska jag nog se vidare på filmen.
Så om det inte kommer mer uppdatering så ses vi imorgon.
Wiiiie, random bild sen i fredags förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0