tar mig framåt hela tiden

Glor på Big Brother och tänker att man borde göra läxan.
Jag har ju lärt mig att det är tanken som räknas ju.
Hah, skämt och sido, tänkte jag läsa lite efter programmet har tagit slut.
Börjar inte förrän tio imorgon, så jag ska upp åtta vilket är fullt okej för mig.
Har dessutom bara två lektioner imorgon, alla musiklektioner är inställda denna veckan eftersom det är massa intagningsprov som ska göras nu (vilket betyder att det var typ ett år sen jag sökte in, GALET - så långt man har kommit sen dess!).
Blir helt glad när jag tänker på det, mår superduper jämfört med för ett år sen. WIHO.
Aja, nu ska jag forsätta se på Big Brother, städa, göra läxa och massa situps (magen är inget kul att snacka om just nu).
Gooooooooodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0