what I love about you - Kanarieöarna 2012

EN hel del bilder nu dåååååå. Förlåt att det är galet många & att det tog en hel del tid innan det kom upp..
Utsikten från mitt & min systers rum.


Systern min & kusin Evelina.

Snygga snubbar som föreställer Axel och min broder Tim.
Fina grejer jag köpte på flyget. Används flitigt här hemma!
Gal1 dålig bild, men NY KLÄNNING.


Steka kött på stenar, var ju intressant.. Sjukt gott må jag säga.






Hehe. Vad gör man inte i väntan på flyget?

Låter Hanna avsluta alla galna bilder.
Så sjukt skönt var det i alla fall, och jag längtar tillbaks så galet mycket. Sol och värme varje dag, något vi bara kan hoppas på när det är sommar i Sverige.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0