Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta

  • Jag går andra året i gymnasiet och är riktigt stressad över vad jag ska göra efteråt.
  • Estet - musik är inriktningen, så man kan säga att jag är rätt så intresserad av musik, haha.
  • Och jag har en dröm om att bli något inom musiken som äldre, tror dock att jag är chanslös och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken...
  • Jag har ett ganska stort komplex över min mage, blir aldrig någonsin nöjd och ibland känner jag mig sjukt tjock.
  • I sommar ska jag åka på en roadtrip igenom USA vilket kommer bli apkalas! Jag har drömt om den resan ett bra tag nu.
  • Jag älskar mina musiklektioner i skolan, förutom gehörs och musiklära som kan ta sig någonstans.
  • Mitt piano har blivit en av mina finaste föremål jag har och det är typ där jag släpper allt jag har i huvudet och bara spelar/sjunger.
  • Mina föräldrar var 26 & 27 när de fick mig, en bra ålder för ett första barn tycker jag faktiskt!
  • Hela min familj är intresserade av fotboll, spelar/tränar det och därför blir jag typ själv hemma varje helg för de har matcher/träningar. Så ja..forever alone.
  • Jag kan vara väldigt blyg men ibland inte. Det är svårt det där, men det beror på hur jag mår från dag till dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0