Dag 2 - Mina rädslor

Mina rädslor.
Ja, jag har väl en del, några fåniga, några djupa. Här är två i alla fall, hah!
 - Jag är rädd för fåglar. Särskilt om de sitter i träd eller på lyktstolpar. Jag är asrädd för att de ska skita på mig. Det är något annat också, eftersom jag är rädd för min systers underlat, men jag vet inte vad. Sabina, som fågeln heter, är annars väldigt fin att titta på!
 - Ensamhet. Jag är jätterädd för att bli helt ensam. Inte så att jag inte kan vara hemma själv, jag klarar av mig själv ganska bra. Mest för att jag har blivit tvingad till det i ung ålder, men jag vill aldrig stå ensam utan någon och bli bortglömd. Mycket har hänt, mycket kommer hända men jag vet ändå att jag aldrig blir ensam på riktigt, familj & nära vänner som jag har nu, vet jag att de aldrig lämnar mig. Jag ska bara lita på det liksom.
Yes, det var väl det jaaaaaoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0