Dag 3 - En person jag vill träffa just nu

En person jag vill träffa just nu.
Åh, så svårt.. Jag vill träffa många!
Jag vill träffa familjen Andersson från Järna, jag vill träffa Niall Horan, Louis Tomlinson, Harry Styles, Zayn Malik & Liam Payne (hahaha, oh suprise va!?), vill träffa Cissi från Kristianstad, jag vill träffa min mormor, & Lovan..
Omöjligt att välja en, men om jag skulle välja för just nu (inte för att jag inte vill träffa henne annars, för det vill jag!) så måste det nog bli Ida precis över gatan, det är kväll och jag är på kramishumör just nu och hon är världsbäst på att mysa, hon borde få medalj, tihi!

Kommentarer
Postat av: Idixz

hihi wie! vi får träffas snart igen, måste bli klar med skolbajset bara. PUSSAR O KRAMAR PÅ DIG SÅLÄNGEE <3

2012-11-24 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0