say "I am wonderful"

Eftersom jag är galet tråkig så tänker jag göra en lite sån "30 dagarslista" så jag håller igång lite med skrivandet och så.
Kan dock inte lova att det blir bra eftersom det är den jobbiga tiden i skolan nu, med olika prov i olika ämnen.
Men det ska bli gjort, lovart!
& jag tänkte börja med det imorgon..
Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - Mina rädslor
Dag 3 - En person jag vill träffa just nu
Dag 4 - Berätta om din första kärlek
Dag 5 - Fyra bilder jag blir glad av
Dag 6 - Min favoritplats
Dag 7 - En person som kommit mig närma på kort tid och varför
Dag 8 - Vad jag tycker om min kropp
Dag 9 - Mina tre favorit tv-serier
Dag 10 - Någonstans jag vill åka
Dag 11 - Vilka bloggar jag brukar läsa
Dag 12 - Vad jag vill med min framtid
Dag 13 - Berätta om din familj
Dag 14 - Något som gör mig glad
Dag 15 - Bild på mig från ett år tillbaka
Dag 16 - 10 låtar som finns i min Spotify lista
Dag 17 - Hur jag sköter mig i skolan
Dag 18 - Berätta om min klass
Dag 19 - Ditt bästa minne
Dag 20 - En vän jag inte skulle klara mig utan
Dag 21 - Det här språket vill jag kunna tala flytande 
Dag 22 - Visa mitt favoritplagg
Dag 23 - Berätta om en rolig resa jag varit med om
Dag 24 - En person jag skulle vilja byta liv med för 1 dag & varför
Dag 25 - Något jag är beroende av
Dag 26 - Vem jag smsar eller ringer när jag är nere
Dag 27 - Saker jag vill ändra med mitt utseende
Dag 27 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 28 - En av mina favoritbilder som jag själv tagit
Dag 29 - Hur du är som person 
Dag 30 - Något som ändrat mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0