det går sådär

Jag skrev innan att jag försöker vara glad men jag kan numera skriva att det går åt skogen.
Allt suger just nu, jag har dessutom matteprov imorgon & jag kan i stort sätt ingenting, och ingen här hemma kan hjälpa mig med det heller. "Räta linjens ekvation" kan ta sig någonstans & jag kommer aldrig använda det heller.
Motivationen är på noll & jag vill inte mer. Jag vet inte vad jag gör här längre & ingenting är lönt. Inte ens turnéveckan glädjer (jag skiter faktiskt i att det ordet stavas fel, kära iPhone) mig just nu. Jag hatar så smått mitt liv just nu, och varje dag (förutom lördagar, då är det helg på riktigt) är asjobbig.
Dessutom har jag migrän, dagen till ära.
Nä, nu ska jag gå & lägga mig - i en blandning av att vara förbannad, ledsen & deprimerad - så god natt.
& hejdå på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0