get your shit together

Igår var det sista dagen för turnéveckan.
Och just nu känns det helt konstigt, hah.
Lärde känna treor, som jag allvarligt talat aldrig vågat snacka med i skolan tidigare eller så hade jag ingen aning om vem dom var.
Veckan har varit så grymt bra och jag önskar att vi hade fler sådana veckor, man mår mycket bättre!
Folk som vill se hur det kunde se ut får gå in och kolla på klippen som finns på min facebook, hah.
Jag låter riktigt cheesy, men jag tyckte verkligen om min turnégrupp (grupp 6 hette vår grupp, mumma) och efter något sånt här så är jag ganska säker på vad jag vill göra.
Nu måste jag återgå till min städning, GLAD LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0