if you can love somebody, love them all the same

Blev pepp på livet nu, för ett tag i alla fall!
Turnévecka den här veckan, sen lov, inte en massa prov - glad för det!
Min turnégrupp är en grupp med fina människor, så det hjälper en hel del.
Jag har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva, jag bara kände att jag behövde få in lite positivt här i den annars negativa bloggen!
Jag har även bokat en resa till i sommar, så jag längtar mer än rumpan av mig...!
Och jag fika idag med fina människor ute i det fina höstvädret.
Farmor bjöd på konsert och pizza i söndag dessutom, eftersom hon är bäst.
Nä, nu har jag druckit upp min chai latte och ska lyssna ännu mer på musik, sen sova sött & imorgon ska jag ha askul när vi är i väg och spelar, som den rockstjärnan jag är.
Fick dessutom precis en komplimang "precis" på facebook att jag sjöng bra idag, SCORE!
Jag börjar tycka om mitt liv lite nu igen, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0