det gick ju bra

Hah, ett inlägg om dagen?
Nja, gick ju sådär.
Men nu! När jag egentligen borde plugga, då jäklar går det!
Skidresan var okej, jättefint väder och ganska skönt i backarna!
Resten av mitt påsklov så har jag haft just det. Påsklov. Typ legat i sängen 90% av tiden hemma.
Igår hade vi gäster, mysigt. Men eftersom det "bara" var mina mor&farföräldrar, och Tim hade hans kompisar, så var jag ganska ensam. Hah, livsstilen jag har är underbar.
Nu ska jag egentligen plugga in sångtexter till Israels & Tysklands bidrag till Eurovision (ja, Litauens också, men ja). & skriva en uppsats till idrotten.
Meeen Friends på tv är rätt kul det också.
Dessutom såg jag klart säsong 2 av AHS i fredags, så nu längtar jag dödligt till oktober då nästa säsong kommer ut. Jag har smått ångest över detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0