jag är inte bra för mig själv men det skiter jag i

Hallå, god natt, eller vad som helst!
Jag har för ungefär en kvart sen skickat in ett arbete i idrotten, för jag väntar med allt så mycket jag kan.
Jag har rusat upp mig själv för att läsa igenom grejer till auditionen till musikalen i skolan. Jag är så sjukt, galet jävla nervös.
Men nu ska jag sova, i alla fall försöka få fler timmars sömn än vad jag fick till idag.
Måns fyllde 18 idag (igår blir det väl nu kanske?), så grattis till honom ännu en gång!
So long for now!
Min lilla teckningspresent till Måns, jag går fel estetlinje tror jag...särskilt under mattelektionerna

Kommentarer
Postat av: Louise

Vi kan va nervösa tillsammans^^
Ska vi kanske ta och öva tillsammans nån gång?
P.S väldigt sexig bild ;)

Svar: Haha, ja, tur det!Ja, det kan vi väl! :D
Rebecca Rebecca

2013-04-03 @ 10:38:54
URL: http://louisesorensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0