let's try

Hallå, & god kväll!
Får väl börja med att säga att uppdateringen rent av är sämst, men en del med skolan nu + långa dagar, så livet rullar liksom på utan bloggen!
Grymt mycket med Eurovision nu den här veckan, och nästa! Nästa vecka ska vi vara i Arenan, så jag menar...hallå..? Hah..!
Nä, men det är faktiskt jättekul, måste bara lära mig lite hebreiskt uttal och så - men imorgon ska det sitta!
Som sagt, roliga dagar men ganska hektiskt! Man måste jobba snabbt och intensivt, för det ska sitta sen.
Därför kan jag knappt blogga just nu, men jag finns typ överallt annars på olika sociala medier, så följ mig där istället haha! Blir sånt töntigt så jag skriver allt i slutet..
Aja, nu är det tisdag & jag övar febrilt på Israels bidrag, hebreiska är inte min starka sida... (Hade en liten audition innan idag, vilket gick kasst - så jag deppar väl fortfarande över det också.)
Jag tycker det är grymt häftigt att man är med om något så stort som Eurovision faktiskt är, SVT också för den delen. Vi fotas till våra "pass", så vi kommer in i arenan nästa vecka och vi ska få ha in-ears. Iiiih. Jag är smått taggad även om jag har en liten roll i det här, men just nu skiter jag i det..!
Nuuuuu är det dags för alla användarnamn överallt, typ..
Instagram & twitter: rebeccalundell (jag retwittrar dock mest på twitter, antagligen kommer det bli ändring på det nästa vecka, mohahah)
Minus & snapchat: bexxiboo
weheartit: rrebeccalundell
Kik: rebeccaalundell
Vine: Rebecca Lundell (ärligt talat vet jag inte riktigt, man hittar ju inte folk när man söker på dom...typ..eller?)

Här drar man till med en gammal, sne bild sen nyårsafton - goa minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0