lite sliten så där

Hade en lite schlagerkonsert innan idag, med kören!
Kul att komma ut från huset lite haha, och fick gåshud under "Stad i ljus". Shitpommes.
Men ja, bra dag!
Jag åt dock ungefär precis, med systern min & hennes kompis, och eftersom vi är själv hemma så var det så lagom mysigt det kan bli. Gott var det också...jag skulle gått matlagning i gymnasiet istället.
Nu sitter jag ungefär ensam på mitt rum, kollar på slutet av någon film på tv & är ganska sliten, trött.
Det blir nog i säng ganska tidigt idag, haha!
Meeeen ja. Hejdå då.

Kommentarer
Postat av: Louise

såå söt! :)

Svar: ääääääär duuuuuu! (a) <3
Rebecca Rebecca

2013-04-08 @ 08:19:30
URL: http://louisesorensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0