oppa!

Förutom att ha legat typ död i min säng idag (som verkar ha hjälpt, mår bättre nu) så har jag kollat på en himla massa klipp på youtube.
Mestadels på någonting som kanalen "TheFineBros" gör, vilket är typ att visa klipp som är kända på internet för olika åldersgrupper (barn, tonåringar & äldre vuxna, kända youtubers också!), inte alla åldersgrupper samtidigt men ja. De visade The Beatles för barnen till exempel, lät tonåringarna spela Slender & sånt. Sen filmar de deras reaktioner på de klippen och frågar sedan massa frågor efteråt.
Jag tycker det är skitkul att se på, oftast, och särskilt det klippet jag ska klippa in hit här, där de visar de äldre Gangnam Style, haha!
Vissa av dom är så sjukt sköna människor (verkar det som, åtminstone), och jag har favoriter i varje åldersgrupp haha!
Jag vet inte vart mitt liv håller på att ta vägen.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, älskar dig ändå! <3

Svar: haha, tur det! <3
Rebecca Rebecca

2013-04-05 @ 21:54:51
URL: http://louisesorensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0