we're all grown up

I lördags bestämde jag & Ida för att ge ut oss på vägarna, jag var ju tvungen att se hur hon körde sen hon fick sitt körkort!
Och jag kände mig faktiskt ganska säker, haha! Jag satt där och efter ett tag tänkte jag ungefär "men vänta..?", det kändes dock mer naturligt än vad jag trodde, haha!
Körde runt i Malmö, gjorde det lite osäkert, in om Maxi (heh, köpte lite naturgodis & chilinötter - lördag liksom) och körde omkring vid Hyllie (nästan vilse hehe, vi körde runt, runt i rondellen någongång..tihi, men det var ju vägarna som var avstängda, så det kunde vi inte hjälpa).
Jag vet inte, men jag kände mig lite småvuxen..hehe. Kul var det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0