10 låtar som finns i min Spotify lista

  • Medvind - Isak Strand vs. TOE - Så sjukt bra, pallar inte. Man bara blir glad, & blåsinstrument. Yiiihaaaaa!
  • Kommer ifrån - Snook - Kommer inte ifrån Snook riktigt, heh. Diggar gunget i låten & jag gillar verkligen låten. Två favoritkillar är inte fel heller liksom.
  • I Was Here - Beyonce - En av Beyonces låtar som har berört en del. Jag vill så gärna kunna sjunga så, haha. Man kan drömma ju. Sen texten vill jag kunna se, & tänka på, & ändå se vad jag har gjort i mitt liv.
  • Crying Out Your Name - Loreen - Shit, jag är kär i den där kvinnan. Sjukt snygg & vacker, och sjunger som en Gud. Låten är ju dessutom bra, så jag menar...gött. 
  • One Way Or Another - One Direction - Förvånad att 1D kom upp eller? Ball låt, som inte är deras egen men kul version hehe, som man kan släppa loss sin galna sida till.
  • The Ballad Of Mona Lisa - Panic! At The Disco - Asbra är hela bandet. & låten. Najsigt värre.
  • Beneath Your Beautiful - Labrinth & Emeli Sandé - Jag är på riktigt kär i den här låten. Den är så fin. Om jag hade vetat vem jag hade kunnat sjunga den med så hade jag sjungit upp med den någonstans.
  • Heartbeat - The Fray - En låt jag har varit kär i länge, jag fick med den på turneveckan i skolan - SCORE! Får bara en så bra frihetskänsla när jag lyssnar på den.
  • Hur Dom Än - Oskar Linnros - Ännu en överraskning? Njaaaa.. Ny låt med honom, jag avlider. Jag undrar hur jag i framtiden ska klara av ett helt album till. Jag drogar hans musik het enkelt..
  • Only Love - Bon Howard - Min nya crush. Supersöt & älskar hans musik&röst. Musik som jag vill kunna göra själv, men gitarr har aldrig varit mitt instrument. Aja. Det här är ett exempel på musik som får mig att känna att jag valde rätt linje på gymnasiet. Utan musik tror jag inte att jag hade klarat det.
Så jaop. Exempel på musik från min spotifylista. Det var för svårt att välja ut dom, så jag satte på shuffle & tog därifrån haha!
Jag är ganska nöjd i alla fall, måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0