happy valentine's day

Istället för att sitta hemma och klaga för att man är ensam på alla hjärtans dag, eller att man inte har fått någon ros i skolan eller bara att man inte är i något förhållande - varför?
Ja, klart man vill vara i ett förhållande, eller få en ros, som till exempel, men varför klaga för det man inte har?
Jag klarar inte av "åh, alla andra kommer få en ros utom jag" för att få uppmärksamhet och få höra "du kan få en ros utav mig", eller "du är bra ändå!".
Jag själv är trött på att tycka synd om mig själv och jag tycker mitt liv är ganska okej ändå!
Jag har mina vänner, jag har min familj och jag håller på med något jag tycker mycket om.
Så istället för att skriva att jag är forever alone, så får ni räkna ut det själva.
Nu ska jag lägga upp bilder på famous people som jag tycker är riktigt snygga och verkar riktigt härliga.
Awesome people helt enkelt. Den här "listan" blir lång, och den innehåller nog inte ens hälften liksom...
Bilder från: weheartit, tumblr, google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0