idag är ingen vanlig dag

Idag är det faktiskt Veras födelsedaaaag!
Grattis till henne, för att hon måste dras med mig i skolkorridorerna, hon som tvingas lyssna på mitt egna gnapp om vad jag gör fel & vad jag gör rätt.
Hon som jag småbråkar med, som bråkar tillbaks med mig.
Hon som är cool, som är kort, som har stora läppar & ögon. Hon som älskar att läsa, älskar te & kaffekoppar, hon som hellre vill ha en iPad än en MacBook PRO ifrån skolan. Hon med cool & fin röst, och har en underbar personlighet. Hon som är skitsnygg & jättefin.
Hon som är min bästa vän.
Det är Vera Klingen.
Den personen jag ringer om natten om jag känner att jag måste & hon är den personen som faktiskt svarar (även om hon sover, har vi ju märkt liksom).
Du är guldvärd, tjejen!
Nu klart jag inte av mer blödighet just nu i alla fall, haha (a)
Hoppas din dag har varit jättefin!
Älskar daaaaaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0