smått nervös

Jaop. Audition imorgon i skolan.
Försöker öva till det, men oron för prov på tisdag & annat som jag inte har orkat ta tag i finns uppe i huvudet också, men jag har ingen annan att skylla på än mig själv.
Jag ska bara klara de jäkla låtarna imorgon, så måste jag fokusera på annat.
Sen ska jag sjunga på någon bröllopsmässa också, med Vera, och med Måns som kompar på torsdag! Kommer bli jättekul, måste bestämma formen på låten bara haha, men det fixar vi väl i skolan!
Skolan kommer vara lite stressig nu när vi kommer tillbaka, mest för att jag är en lat jävel, men ändå. Bloggen kommer ligga lite längre bak i mina prioriteringar alltså.
Men aaaaja, mitt lov har varit ganska bra ändå!
Var med Ida & Julia i måndags, till tisdagen. Onsdags var det kör som vanligt. Frugan, Ida (kallar henne frugan så man håller rätt på de två Idorna), höll mig uppe senare än jag planerade i fredags & igår kollade jag på Melodifestivalen med mina päron - i soffan dock. Det var såååååhäääääär nära att jag skulle fått följa med familjen Klingen till arenan, men jag klagar inte!
Nu lyssnar jag lite på musik, samlar kraft för Eeeeeuphoooooriiiiiiiiiia så jag kan börja öva igen. Jag ska klara det. Imorgon, om inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0