tänder

Ohyeeeeah, jag var precis hos tandläkaren och de sa att jag hade jättefina tänder - jag är nöjd!
Mina tänder & mitt tandkött gör sitt jobb, wiho!
Annars har det varit ganska hypade dagar i skolan och så numera.
Måste lära mig en text, & hitta låt - får ont i magen bara jag tänker på det. Jävla latmask.
Kul i skolan annars idag, lagom mysigt liksom & fick reda på att jag har sovmorgon varje onsdag fram tills påsklovet så tjiho! Estetisk kommunikation var chilllektion & massa fjantande med datorn, TIHI.
Peppa, peppa, peppa.
Annars så...jag är hungrig.
Väntar på min sånglektion i Vellinge, sen hem - äta - sen dra till Malmö för kör. Det blir najsigt.
Stressigt just nu bara..
Hoppas man kan göra samhällsarbetet på fredag också, annars är jag screwed.
Aja..får ta det sen.
One happy family...typ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0