it's gonna get better

HALLÅ TJUGOHUNDRATRETTON!
Min nyårsafton var bland de topp fem bästa kvällarna i mitt liv, jag hade verkligen det jättebra och jag ångrar verkligen inte att jag valde att gå dit, och tack Marcus & Anders för det haha!
Versus följde ju med mig dessutom, vilket var jättemegasuperkul tills hon fick ont i sitt knä.
Men jag fick dansat in 2013, och fick träningsvärk när jag kom hem, men det var det värt för jag var glad, lycklig & pepp ändå!
2012 var ett ganska bra år, lite deprimerande men det är nog jag som är det. Detta året har jag dock lite som ett nyårslöfte att jag ska ta itu med mina "problem" och vara gladare, få bättre självförtroende särskilt i skolan och inte dricka så himla mycket coca cola, haha!
2013 ska bli ett bra år, jag ska se Bon Jovi live (ja, synd att det inte var One Direction istället, men vafan. Gråta över det har jag väl redan gjort) och åka till USA i tre veckor bland annat! Sedan kommer det ju massa grejer till, som jag inte vet än. Men det är väl klart att jag hoppas på vissa grejer, haha. (Som out of nowhere, biljetter till...1D..?)
Haha, under den här veckan har jag förstått hur himla kort ett jullov verkligen är och hur mycket jag egentligen skulle har gjort men inte haft orken till.
Jag är nog inte riktigt redo för skolan igen på tisdag, men som sagt. Humöret ska jag försöka hålla uppåt. Och jag har vänner som hjälper till.
Vera sov över här från nyårsfirandet till tisdagen då, hann umgås lite innan hon blev hämtad sen. Jag slöa resten av dagen, pizza på kvällen (standarn).
Igår var jag med de gamla pinglorna, Julia & Ida, i stan. Hitta en jättesnygg klänning som jag bara ska hitta något tillfälle att ha på mig den på. Var hos Ida resten av kvällen, och natten haha.
Sen var det jobb idag, första gången. Lite pirrigt innan, men när man väl var där så var det hur lugnt som helst!
Nu har jag ett dunkade huvud och tankar flyger upp som inte ska vara i mitt huvud för min positiva inställning än så länge. Dessutom ska jag gymma imorgon - önska mig lycka till!
Så nu säger jag godnatt, ha det kalasbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0