just close your eyes

NÄ, nu längtar jag ännu mer till beställningarna kommer... Läste ut boken imorse och såg precis klart filmen... Och jag är jättekär i Josh Hutcherson, eller ja, det är väl Peeta jag är kär i också - en blandning av båda skulle jag tro haha!
Jag vill stanna kvar i min bubbla ett tag, inte tänka så mycket på mig själv utan bara hoppas på att de andra böckerna är lika bra & fortsätta tänka på hur snygg Josh är...
Och när jag lyssnade på Taylor Swifts "Safe & Sound" så förstår låten mer, vilket bara är bra haha.
Nu försöker jag få bort min hemska huvudvärk & halsont, det är snart dags för utvecklingssamtal i skolan också. Hoppas det går bra & ingen dålig överraskning kommer fram eller något..
Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0