ont - i min kropp

Ja, lite sådär känner jag..ont i kroppen, men mest halsen (ja, och tungan nu...för snabb med mitt te...).
Annars tycker jag dagen har varit bra, även om jag har varit trött och lite hängig, men det sociala i skolan gör mig på glatt humör - ja, även vissa lektioner haha!
Hemskt om man inte tycker om skolan så mycket, när man spenderar en hel del av sin tid som vaken där...
Jag har precis beställt en hel del från cdon, lite skivor & två böcker...
Var tvungen att köpa böckerna, även om jag redan har en massa på hög, för jag har nämligen snart läst ut Hungerspelen och jag är fast (jag läste mer än hälften igår..)...böckerna jag beställde är andra och tredje boken och jag hoppas att de kommer snart för jag har bara tre kapitel kvar.. De kommer jag läsa ut i alla fall imorgon, då vi alla i skolan är lediga för utvecklingssamtal.
Skönt med en ledig dag, särskilt en tisdag eftersom de är hemska, men jag ska försöka bli frisk till onsdag!
Jag ska nämligen sjunga upp då, och då måste rösten vara med liksom, eftersom det inte är någon jättelätt låt för mig..
Nä, nu jäklar tröttar jag ut mig själv med allt skit jag skriver här, tiiiihiiii.
Ha det askalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0