FREEEEDAG

Halloj!
Har inte gjort något vettigt, men jo. Haha.
I onsdags gick det bra, Hannes skötte sig bra & det kändes skönt efteråt. Jag gjorde faktiskt något liksom!
Igår däremot....jag shoppade sönder de pengarna jag tjäna in dagen innan... Men kul var det!
Åkte in med Julia, köpte en del & hade jättetrevligt! Bussen hem var så galet varm så jag håll på att dö - smart att vi åkte ända ifrån centralen. Jippie.
Aja, vi träffade Ida&Tobbe då också, & jag bestämde träff med Lindsténs pool (Julia skulle bada hos sin mormor&morfar, tihi - så jag dissar inte bara sådär)
Efter att checkat av alla mina fina inköp gick jag över till Lindstén & mös, sen blev det bad för första gången detta året!
Så det var en döskön dag igår, med fina vänner - and I love it! Tihi.
Idag har jag endast städat & så, snart klar - bara dammsugningen kvar!
Efter det ska jag äntligen duscha & sen kommer både Lovis, och Evelina. Galet kul!
Det blir en fin kväll, det är jag säker på - vet dock inte om bloggningen kommer bli bra, men skitsamma.
Finaste mamma köpte både kameraväska & minneskort tidigare idag & jag känner mig lite mer redo för USA. Wiiie.
Nu ska jag dammsuga, ha det!
[Bjuder på en tjockisbild från förra sommaren!]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0