because of you

När jag fastnar för något så är jag ofta sån "100%:are", särskilt när det gäller någon i musiken - artister, band.
Just igår fastnade jag för Robin Stjernberg, riktigt mycket. Jag har dock varit inne på honom innan, när han var med Idol. Han fick mig att gråta en liten skvätt när han sjöng "Who You Are" som är Jessie J's låt från början.
Han har en röst som man typ drömmer om & hans låt "You", som han tävlar med i Melodifestivalen, är ungefär det jag har lyssnat på idag. Så sjukt grym.
Från början tyckte jag den var bra, men mer "halvfärdig" (tror nog det har lite med byxorna dansa har med att göra men tja..ändå) men den har helt klart växt i mina ögon, och öron. Och trummor har den effekten att jag bara dör för en låt & det har den låten.
Han verkar vara en riktigt skön snubbe, som verkligen förtjänar att vinna. Så ja.
Jag kommer hålla tummarna för Robin, och kanske till och med rösta.
Fast jag har dock fler favoriter, som Anton Ewald (går igång på hans låt också, vill DANSA!) & Ulrik Munther (för han har jag alltid varmt om hjärtat, sen han vann Lilla Melodifestivalen med "En vanlig dag").
Fina killar allihopa. Så jag kommer heja på lördag!
Wiiie, musik gör mig så glad tihi.
Nu ska jag lyssna lite till på bra musik. Alla de jag är kära i. Och de är en himla massa..
Robin Stjernberg, Anton Ewald, Ulrik Munther, One Direction, Oskar Linnros, Albin Gromer, Ed Sheeran, Ben Howard, Norlie & KKV, James Arthur..bara några.
Godnatt ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0