fast, jag är fast & jag kommer inte ut

Jag började igår att kolla på serien American Horror Story och nu är jag fast. Jag såg fyra avsnitt igår, jag ska börja med det nionde avsnittet imorgon (för jag måste lugna ner mig).
Det är alltså en skräckserie, och det är, vad jag tycker för tillfället i alla fall, den bästa serien jag har sett.
Eftersom det är skräck så är den sjukt spännande, man undrar hur allt hänger ihop och de har bra skådespelare, i mitt tycke. Som Eva sa i skolan idag när vi prata om det, så kanske de kunde fixat en bättre skådespelare för "mamman" i serien (alltså hon som är levande och precis har flyttat in i "the murder house").
Jag är helt förälskad i den, och som sagt, jag måste lugna ner mig innan alla avsnitt har flugit förbi.
Dessutom är jag förälskad i Evan Peters karaktär, Tate (ja, i säsong 1 i alla fall, jag har inte hunnit till säsong 2 än, för jag vet att de spelar andra personer då..om jag har förstått det rätt), och han är ju helt...ja, jag vet inte. Bara bra. Utan att försöka avslöja något så säger han vissa saker som jag känner ibland & jag bara..ah. Typ, så.
Haha, nä, men om du gillar skräck, och serier, så föreslår jag att du ger den en chans.
Så ja, det är vad jag har gjort istället för vettiga grejer..!
Annars är det ganska lugnt i skolan just nu, vilket är skönt.
Nu ska jag nog läsa lite, och plugga matte tills jag stupar i säng!
Som sagt...fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0