fin helg

God afton!
Ganska fin helg, fredagen spenderades hemma, firade min morbror igår med lite brunch (kan man väl säga..?) & idag har jag jobbat sen en middag hos farmor och farfar (numera rullar jag fram, jag behöver alltså inga fordon som tar mig fram - efter den galet goda middagen).
Nu har jag ont i magen, men det stoppar mig inte för att dricka en chai latte... Till det ska jag se klart ett avsnitt American Horror Story (gaaash, orkar inte hur mycket jag har fastnat för den serien, eller Evan Peters för den delen). Efter det så blir det nog mysläsning & sen sova.
Skolan ska ha möte imorgon om vad som har hänt & sånt. Stackars vår rektor, bara. Först insparken i höstas, och sen fixat dit väktare på skolan - nu det här med vapen & grejer. Kan inte vara lätt..
Aaaaaaja, godnatt!
Överseriös på bild. Seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0