It's like you're my mirror

Ännu en låt som jag är förälskad i, Mirrors med Justin Timberlake, haha..
Torsdag & för någon konstig anledning är jag pepp just nu! Har en känsla i magen om att det är en bra dag trots allt! Det är dessutom en sjukt skön känsla att vara glad för andra och inte lägga energi på tvärtom.
Ganska ensamt i skolan, kan man nog säga ändå. Jag hade två lektioner, med några håltimmar emellan dom.
Imorgon är det fredag och sista skoldagen innan lov, wiho!
Men...ännu ett ilandsproblem: alla mina lektioner är inställda utom den sista lektionen är inställda (den sista lektionen börjar 12.30). Skönt kanske ni då känner, men vi som kom vidare till eurovision grejen ska ha ett möte klockan 9.45. Mötet varar en kvart. Så ja. Mysigt. Blir ännu några håltimmar... Funderar på att åka in till triangeln då eller något annat kul ställe i Malmö.
Aaaaaannars så mår jag bra just nu! Ska nog ta ut all energi, dansa och stojsa lite sen slumra in i en powernap - sen dags för plugga in en text som jag för länge sedan borde kunnat.
Ha det underbart peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0